Mar 20, 2010

Introducing my Zara ;)

Tak leh nak cite panjang2 sangat..budak tecit ni tengah tido skang
aku curik2 update je nih huhu
well..as you all know..this is my lil precious..Aimy Zahra binti Mohd Azwan
lahir pada 2 March 2010 pukul 11.39 pagi
alhamdulillah atas kurniaan tak terhingga ni..rase cam tak percaya everyday im holding my own bby..automatik aku pandai handle itu ini..naluri ibu kot kan ;)

Aiseyman Zara dah bunyik2
sambung nnt eh
owh sebelom terlupa thanks korang for all de wishes..really appreciate that
nanti aku citer pasal detik2 kelahiran Zara plak
tunggu tau..seram okey ;p

6 comments:

  1. nadia...comel sgt!!!
    sedih la x dpt jmpa nadia ms last day kami..hadiah utk zara dah ada.nnti kami bg ye... ;P

    ReplyDelete
  2. whoaaa tembam sehhhh!! chumel chumell..
    huwaaa bezzznye nama dia..aku pon plan nak taruk zahra jugak tuk anakku..huuu tp tatau laa bila tah bleh gune..huuu harap2 adik aariz nanti girl laa..kalo nama sama takpe kan? huu bezznyeh dapat baby girl..
    alaaa update laa lagik gambo2 die bnyak2..dah ler kitorg nak tgk jauh ni..
    eh bila ko akan balik kl?

    ReplyDelete
  3. alamak?!another one?....hurmmmmmm

    ReplyDelete
  4. wah sgt chuumeelllll...dan sgt bam-bam budak kecit nih ye...aku baru dgr sket je kisah ngeri ko tuh nik. cpt2 balik sini weh pastu gather kat umah baru aku okes!!! skang ni ade ahli baru..pn safni dok dkt je ngan umah aku heh. pasni haruslah dia boleh join skali!!!!

    ReplyDelete
  5. ina:tq ;) tu la ritu nadia call linda die yg ckp ina dh resign.kte jmp tme ina kwen je lh nnt ;)

    yun:thnx yun ;)

    ila:skang dh xtembam dh ila..makin kecut aku tgk huhu.rmai penye ske nme zahra ni eh.seb bek anak aku kuar dlu ekeke.aku blik kl 18hb ni

    zehan:tu la cik ikan..ko nnt no 2 nk gune x ;p

    cik reen:ko tgu aku blik dlu tau cik reen br wat mkn2.aku dh xsabo nk abis pntang ni byk bnde nk blasah haha.elok ler finy dok c2 xde la termiss pape lg die

    ReplyDelete