Apr 27, 2009

The Cofee Bean & Tea Leaf

Finally dapat jugak aku minum mocha ice blended.rasanye dekat seminggu jugak la dok terkenang fovaurite drink aku ni.puas hati skali beli large RM14++ (wipe cream sudah tentu)..nak kate addict tu tak la jugak tp once in a month mesti tunjuk muka seposen kat syg.bukan ape die yang dok jadi tukang catu.'bby minum banyak sgt kaffein ni'.yeke?

Favourite drink aku ade dua je.tak teh ais/teh tarik mesti nescafe ais.itu jek.jarang la aku nak ode milo ke lemon jus ke sirap..pendek kate yang ade kaffein tu lah yang paling aku bekenan.bahaye?takut jugak sebab penah bace la cakap bende ni tak baik sangat untuk kesihatan.bukan tak penah cube kurangkan tapi dah suke.tak boleh buat ape dah!!

Skang cube ikut petua one of my friend kasi.lepas minum air kesukaan saya tu sila lah minum air kosong sebanyak mungkin.yes!part ni paling suke.petua ni tak cakap suruh kurangkan pun.i like!tak jadi masalah sebab aku memang suke minum air kosong!!!


No comments:

Post a Comment