May 18, 2009

Rojak

Sungguh tak best arini.Bukan arini je memang selalu2 pun tak best.Since kejadian tu memang dah takde hati langsung nak keje.

Malas nak ingat lagi.Last week aku buat makan-makan skit.Name pun sikit kan aku jemput 2 orang jek.Kawan sekolah aku dulu Jue and Ida.Best gile sebab lame tak jumpa and lepak gitu.Ade snap some pics tapi pendrive syg kasi ni tibe-tibe tak leh detect.Ape ke henye yop!Aku dh lame tak upload gambar nih.Takpe2 kite cuba next time.

Minggu depan syg ade game bola.Sudah la last saturday sampai nak muntah aku tengok team die main.Bukan tak suke tapi sakit hati dengan team merah tuh.Memang tak berkenan.

Stop.Sebelom aku kene banned baik tukar topic *sign*.Excited nak tengok hubby terkejar2 bola yang memang sebijik tu.Ape la yang best sgt pelik aku.Tapi untuk syg punya pasal..Redah jer!!

No comments:

Post a Comment