Jun 10, 2009

Month of LOVE..


Jangan salah faham.tu iklan je lebey huhuhu.cantekkks kan bunge pengantin tuh.haih teringat plak zaman-zaman i kawen ritu hikhikhik..

Well bulan ni memang tak cukup tanah pegi kenduri kawen.kejap utara selatan timur..eh timur tak pegi pun sowi mira ;p minggu ni saje ade 2 jemputan bimakna 2 hadiah kene prepare.tu tak masuk next week lagi nih.nasib baik Rudy tu kawan syg so i tak payah la penat-penat pk nak kasi ape.lets my man do all that huhuhu.

Obviously aku memang suke pegi kenduri.sebab aku suke nasi minyak!lagi 1 yg aku cari ayam masak merah.kalau kenduri tu takde ayam masak merah ha muncung la aku.mundar mandir nak makan ape.Sebab aku tak suke dalca!!terpakse la makan nasi takde kuah.no no no!!!!

Off topic sekejap.this sunday my syg will have futsal tournament.nak ikut ke tak emmmm.takut jadi macam aritu lagi..tp kalau tak pegi nak wat ape kat umah.Mengemas,membasuh..ke mentido hahahaha

No comments:

Post a Comment