Dec 3, 2010

Ahli keluarga baru

Bukan zara nak dapat adik ye
Tapi zara dapat makcik baru aka adik ipar aku yang pertama ehehe
Mak aku orang yang paling happy sekali sebab ade teman kat umah pasni
Ye la before this adik-adik jantan aku jek yang ade
Ni ade Syam takde la die sunyi sangat
Diorang bertunang bulan February ritu..14hb
Nikah lak 10/10/10..Resepi baru last month lepas raya haji

Kenduri sebelah aku buat simple2 je
Maklum belah lelaki kan..pulak tu umah aku baru jek kene banjir
Memang ala kadar je lah persiapan
Perabot bilik pengantin mujur abgcik aku sudi sponsor
Tu pun sebab bulan 2 tahun depan die nak kahwin haha
So Mie hg kena cari bilik lan lah ;p


muke kembang tapi nak ikut gak rombongan meminang ;p

bertunang sudah

newly wed ;)

resepsi di Perlis


di jitra kuning diraja pula

takde pelamin..duduk2 saje

sekian ;)










2 comments:

  1. Wah tajuk entry mmg suspen. Igtkan nak sekapal ngan aku thn dpn hehehe. Best la mak ko yek. Dah de kawan. Idak la sensorg je kan. Ade org teman.

    ReplyDelete
  2. taun dpn bkl dpt anak buah.
    jgn lupe la duet raye tu,
    kena spare lebey sket.
    hihihihiks.

    ReplyDelete