Feb 17, 2011

My own testimonial

Dulu zaman form 1 camtu saya penah gemuk tau
Ni semua gara dok hostel..makan tido makan tido jek kejenye
Balik rumah mesti orang compare2 dengan akak aku
Sebab time tu akak aku gile sekeping..aku?!Huh tension sangat time tu

So aku pun buat keje gile
Diet kaw2 punya!Makan nasi sesenduk jek tiap hari
Roti canai langsung tak sentuh
Ayam kfc?Kulit2 die semua aku buang..makan isi jek
Hasilnye?
Dapat la konon-konon badan yang aku idam-idamkan tu huhu

So berat aku maintain under 45kg jek since zaman anak dara
Read:zaman anak dare ye
Lepas beranak hadow!!
Bayang lepas bersalin zara aku pegi buat baju kat favourite tailor kat bangi nun
Pastu tak pegi-pegi amik baju tu sampai la last month
Sekali try mak aiii besaq gila kak!
Rupenye pinggang aku 30 kau lepas beranak!
Gile besar haku hahaha

So sekarang ni in process nak dapat berat badan ideal la ;p
Rahsianya..of coz la Im wearing PB ;)
Pinggang dah kurang to 26cm..yahuuuuu ai loike!
Stretch mark pun dah slowly kurang da
Sakit belakang pun dah takde so far alhamdulillah

Jom-jom kite kurus berjemaah ;)


Call me 017-3798757
p/s: nak upload gambar tapi tak jumpa la plak kabel adeh

No comments:

Post a Comment