Apr 7, 2011

Lagi 15 minit..

Punya la bertukun nak upload gambar sejemput ni adoi laaa
Bukan apa..tinggal berapa minit je nih
Saya nak masuk umur 29 tahun 1 hari ehhehe
Happy gile arini
Bukan sebab dapat hadiah kebabow dari incik suami
Tapi dapat wish baaaanyakk sangat kat FB
Suke2 hihi

Takde celebrate mane pun
Pas balik keje tadi syg ajak makan-makan kat Secret Recipe
Hamba apa lagi teramat la suka coz dapat makan mee kari kegemaranku wallah

Ape impian/harapan/azam untuk umur baru ni?
Wah kemain ko kumpul azam dari awal tahun kan..tapi jadinya idok pun ler aku nengok
Kite bako aje hahaha
Penangan tengok HKLBR tadi (baru tengok yek..agak jakun di sini..whatever)

Mode: Serius

Saya nak ubah hidup
Saya nak ubah angin
Saya nak ubah perangai
Saya nak ubah semua yang biase-biase supaya jadi luar biasa

Terima kasih Ya Allah atas kurniaan rezekiMu
Diberikan kesihatan yang baik
Dikurniakan keluarga yang bahagia
Syukur padaMu Ya Allah
Ku mohon diberi kekuatan menempuh hidup yang penuh cabaran
Amin..




zara layan lasagna dengan abah


budak comot ibu mmuah

6 comments:

  1. alololo seronotnye cik puan ni ye bertambah umur. hahahaha satu tahun je lagi nik dah nak tukar nombor dua tu. aiyakkk!!
    bila dah kawen ni pada aku memang bukan hadiah la yg jd our first concern kan. kebahagian rumahtangga tuh lagi penting. bila Mr.Hubby jd org first yg wish pun dah cukup best kan. kalau dapat hadiah (walau harga x semewah zaman bercinta) bertambah la best kan tapi x de hal pun kalau x dpt. dah ada anak yg chumel, hubby yg sentiasa caring pun dah cukup utk sorg perempuan bergelar isteri. cheeewahhhh ayat aku x hengatnye!! hihihihi. happy birthday ye my dear fren. may all your dream comes true.

    ReplyDelete
  2. betoi tu cik reen.bile dh kwen ade anak ni dh xbp kesah sgt dh bab2 nk celebrate nk adiah bgai..org kate klu ade alhamdulillah klu xde kte pjuk2 lg bg ade hahaha..yg penting idup bhagia aman dmai hati pn senang hihi

    nway thanks 4 de wish.nx yr bkal 3 series uuu phewit cant wait!

    ReplyDelete
  3. mana gamba besday mommynyer??
    isk xde kuwus la mek zara ni..bulat je aku tgk..hehe..
    btw happy besday again!!

    ReplyDelete
  4. bday mommy die muka semengah maklum blik kje trus g mkn huhu..
    jgn ttipu ye auntie lid pp zara mmg skmo gitu dh..cer tgk tgk kaki die kecik je..kate 8kg kn hihi..
    thanks nway :)

    ReplyDelete
  5. happy belated besdey.
    lmbt plak wish kt cni.
    huhuhu.

    pape pon aku sokong ape cik reen ckp tuh.
    klu bleh skang ni dh tanak celeb8 besdey.
    sbb makin tua dh. uhukkk~

    ReplyDelete