Oct 5, 2009

Dapat kawan baru lagi

Saje jek nak wat gimik
bukan aku pun dapat kawan baru
tapi ecah,muiz and aariz yang dapat geng baru
siapakah budak bertuah itew
jeng-jeng

tadaa..hai..name saye muhammad izz firas bin shahlan

Inilah buah hati pengarang jantung zaihan and alan
fresh lagi tau..baru smlm lahir
memang cepat btol die nak kuar jumpa ibu ayah dia
suppose die lahir dalam 2 minggu lagi
kitorang pun sume tkejut coz sabtu ritu baru jek jumpa zehan
skali semalam dah jumpa bby die plak

so semalam pas aku p wat check up sume..terus pegi melawat zaihan and bby firas
besa gak die even tengok perut zaihan takde la besa mane
3 kg..and aku notice die cam panjang skit..ikut ibu die la tu
sempat la tanye itu ini dengan zaihan
dari die start sakit sampai la detik bby firas kuar
aku yang seram ok..dah la sakit tu huruf besar..tatutnye i!!!

Papepun alhamdulillah semua dah selamat
tengok zaihan semalam pun dah sihat skit
cume frust tak dapat dengar suare bby firas
dari aku datang sampai la nk balik dekat maghrib tu die maintain jek tido
cubit pipi die pun die wat derk jek
takpe2..nanti beso esok acik tepok montot eh muehehe

nyenyak je die tido..perasan tak..tinggi kan die?nurse tak tulis plak bape panjang die

muka ceria ibu and abah..semoga membesar menjadi anak soleh yek firas


cik reen takut H1N1..siap bertopeng..aku plak yang tak sedar diri huhu..mintak dijauhkan


gumbira bersama ibu baru..muka maintain jek zaihan tu..padahal baru jek bertarung 6 jam kat labour room..respek seh!!

time melawat dah abis..pasni bby firas balik senawang yey

1 comment: