Oct 26, 2009

Puding koktel

Dah lame teringin nak buat puding ni
br weekend lepas sempat buat
makan sorang-sorang jek since syg tak berape suke

So dengan lapar tak hengat tengahari semalam aku jamah la skit
sikit ke..semangkuk gak la gue balun huhu
sejam lepas tu perut aku sakit..bukan nak membuang tapi sakit cam cramp gitu
aih awat plak ni..terus stop masak jap
usap-usap perut skit..br notice dari tadi cm tak rase dear kicking lagi
hemmm tido lagi kot ni

Continue masak lagi
syg takde..ot halfday..sakit dah kurang skit
just dok riso awat dear tak berape gerak sangat rini
balik cite kat syg..syg kate dear penat kot..semalam kemain gerak2 kat dalam
hemm ye la kot

Petang aku makan lg puding kesukaanku itew
kali ni banyak skit..kot syg nak rasa
dua suap jek die jamah..so aku ler abihkannye..suke2 ehehe
tak lame pastu perut aku sakit lagi..sakit mcm tadi
kali ni dah tak bleh blah..sampai nangis beb sakit gile
tambah dengan dok pk dear langsung takde movement arini lg la gue nangis kuat

Syg ajak g klinik..aku taknak..takut..takut pe pun tak tau
maghrib aku gagah bangun mandi semayang bace al quran
sakit ansur-ansur hilang..tapi dok rase tak sedap hati lg
puas pk ape yang tak kene

Nak tido baru teringat pasal buah koktel tu
tp aku tak makan nenas pun
hemm mebi jus die kot eh..tak elok kot makan makanan dalam tin
tah aku pun taktau
yang pastinye aku tak mau makan dah pasni
takut ooo

p/s:pagi-pagi lagi dah rase dear kicking.alhamdulillah..

2 comments:

  1. wahai incik..gynaeku pesan..makanan dalam tin tak bleh okeh? jgn dah makan makanan dalam tin k..jage kesihatan n baby! semoga ko n baby sehat slalu!

    ReplyDelete
  2. tenkiu pn ila..tu la aku xtpk pn psal tu..
    ikut sedap tekak jek nk mkn..
    kompem aku xsentuh dh bnde dlm tin hhuhu

    ReplyDelete