Jan 18, 2011

Hong Kong anyone?

Dulu kecik-kecik kalau cikgu suruh isi ade 1 kad ni kan
Dalam tu tanya hobi cita-cita segala
Bab hobi mesti aku tulis membaca dan melancong
Membaca paling tak boleh tahan hahaha
Melancong tu taktau dari mana datang
Padahal kitorang 1 family takde la selalu sangat melancong
Kalau cuti sekolah paling tidak pun pegi berkelah kat Pantai Merdeka je

So konon-konon bila dah besar ni nak2 dah ade duit sendiri ni nak la sekali sekala melangsaikan 'hobi' tu kan
First time tu pegi Cambodia last year




So bile dah ade passport ni mula la nak berjalan lagik kan
Tapi paham ler mak bukan banyak duit sangat
That why i join this business..to gain extra income
Tup2 baru je sebulan join company announce trip to Hong Kong kau!!!!!

Heaven gile pegi bawak badan jek..Everything is F.O.C..tak payah keluar duit sesen pun
And the important thing is layanan semua 5 star ye

This is going to be my first trip ever since i join this business
Baru je nak masuk sebulan jual Premium Beautiful
Sape sangka dengan hanya jual baju dalam je (Premium Beautiful corset) boleh bawak kita travel all around the world!!!

So jom sama-sama kita qualify untuk ke Hong Kong yeahhhhh

Wanna know more????

Call me: 017-3798757

4 comments:

  1. gilerrr ahhh!
    meleleh gua dengar beb.
    xpe² rezeki lu.
    gua doa kan lu lebih berjaya lg.
    pasni bleh payung wa plak.
    kuikuikui.

    btw, congrats beb!

    ReplyDelete
  2. harap pasni jumpa kat hong kong pulak yer..hiks!

    ReplyDelete
  3. finy: aminn thanx beb. lu pn leh jd cm gue jugak jom2 kte open table huhu.tp lu bsalin nnt jgn beli korset len tau.beli je ngn gue..gue kasik special price pny ;p

    KB: insyaallah :)

    ReplyDelete
  4. jln sini ptg2... =D

    tq dik wish besday kat akak...sernok tu nak g jalan2...amik gmbr byk2 upload kt sini =D

    ReplyDelete