Jan 6, 2011

Masa untuk berubah

Ingat lagi tak ai penah merungut pasal perut ai yang tak semengah tu
Euuww nyampah tau nak cite
Takde..oleh sebab hari2 ai asyik komplen jek so one fine day aku pun dapat idea yang amat bernas
Menggunakan cara yang paling pantas dan tuntas
Aku nak beli korset!
Dah tak lalu kau nak tengok perut ni..serius tak tahan

So I decided to try this


Its kinna terpengaruh jugak la kan..maunye tak asyik dok tengok hari-hari wehh
(padahal awak tu yang cepat terpengaruh huhu)
So i bought from my dear friend Am..
Baru semalam jek dapat ni..jumpa kat IOI masuk fitting room Brands Outlet then terus amik my body measurement
Excited nak pakai terus ni but sadly..takde stok la pulak untuk size aku..sed :(

Tapi takpe..maybe this weekend aku akan dapat my magic corset weehuuuu
Tak sabarnye nak pakai
Tak sabarnye nak kurus balik..nak macam dedulu
Tak sabar nak buang lemak2 keliling pinggang ni..syohhhh2 kamu wahai lemak!

Malam ni aku akan jumpa my very first customer!
Oppss apakah?
Hehe ye betul ape yang kamu semua pk
So jom la korang sama-sama kurus dengan aku :)
Nak join this business pun boleh dialu-alukan :)

Just call me at 017-3798757 :)

No comments:

Post a Comment