Jul 27, 2011

Wordless Wednesday v3









Kuat study nih


8 comments:

  1. mak aih sampai lentok2 wat homework eh zara? rajin anak kamu nik! bagus bagus! prektis dari kecik..

    ReplyDelete
  2. hihi tu lah.ni penangan die salu tgk anak bbysitter dok wat kje sekolah.die pn pntang nmpak pen mesti nk conteng2 kdang smp mniarap.yg last tu mmbaca smp ttido2 lah haha

    ko ajar aariz pkai flashcard time umo die bp eh?br gedik nk beli lame ni dok blikan buku2 jek

    ReplyDelete
  3. umur dia setahun rasanye..lupa dah..tp skejap je dia concentrate..lebehnye dia sepah2 je..ada satu bloh aku baca lupa dah, anak dia 5months dah dia start main flash card ngan anak dia..baby kan cepat ingat gambar..so nak start dari skang pon dah boleh..oh oh nanti jgn lupa ajar dia lepas main, susun/simpan card tuh semula cantik2..aariz dulu aku ajar..ok laa gak dia tolong susun n simpan cantik2..tp sekarang? huh dia sepah2 je habis satu rumah..aku dah sorok semua flash card..kasik dia main flash card dalam henpon aku je..

    ReplyDelete
  4. alololo,mesti pndai ni...kecik2 dh pndai dah tunjuk bakat..geram acik izan tgk...

    ReplyDelete
  5. ila: zara pn kuat nyepah brg gk.buku klu bli tu slmbe jek dikoyakkannye.sng aku bli hok buku keras tu xleh koyak2 ;p hoh jenuh den nk kmpul duit bli flash card dlm henpon huhu

    kak izan: amin hrap2 terang la hati anak2 kte kn kak ;)

    ReplyDelete
  6. bagusnye dak zara ni..ikut sapo lani rajin.. ;p

    ReplyDelete
  7. ikut abah die kot nie zam.ikut aku huh jenuh ;p

    ReplyDelete
  8. hahaha satu jek nk komen...zara kidall....yehuuu...kerajinan tu tokleh nk disangkalkan ..memang bukan ikut omak nya..hehehe..selmat berbuka nik

    -yun-

    ReplyDelete