Sep 29, 2011

Sambungan

baru jek kene panggil dengan bos tadik
dapat agak ni mesti kes semalam ni
sekali memang betul die dah tau..tu pun manager sales yang inform die semalam
hahaha dah agak dah Nathan bongok tu taktau sape bos aku ;p

nasib baik tak kene marah
standard la bos aku tu mana reti marah staff die (yeke)
die tego la aku sepatutnya tak leh cakap camtu dengan customer bla bla bla
ye ye lah aku tau aku salah takleh kuang ajo dengan customer
tapi aku defend gak la diri aku kan sebab die tu memang burok perangai takleh blah
takkan aku nak diam diri jek kalau kena maki hamun tanpa sebab?
korang leh tahan???
aku bole tahannnnnn tapi sekejap jek hahaha

last last bos aku cakap 'awak kene belajar cakap elok2 dengan customer nadia, tahan sabar'

bole bossss...only if they speak nicely,i treat them super duper niceeeeeeeee

ok sambung packing barang.isnin nak pindah ofis baru

No comments:

Post a Comment