Aug 5, 2011

Salam jumaat

mendung je rini eh
best ni nak wat tido tido
kene plak ai kesorangan kat ofis ni..bebudak len bersepah g outstation
harus merata ai berjalan rini

owh arini tah pe mimpi aku datang ofis pakai jubah
hihi lain jek rasa..maklum salu jumaat adelah ari jeans sedunia kat sini
saje nak ubah angin..bulan puasa kot..toksah lah pakai seksi sangat aih ;p

saje nak tulis tulis kat sini
semalam petang call syg tanye menu berbuka
tengah borak tu dengar suara perempuan kat sebelah sane
at de same time tibe tibe syg gelak
'nape gelak..ade awek buat lawak ke'
serius mak sentap nak..terus terbayang bayang laki aku bemesraan dengan perempuan itu
haha knowing me ai kuat jeles jugak tau
terus aku 'ok lah jeles ni bye'

haha teruk kan
tapi serius aku memang kuat jeles..padahal tau dah laki aku tu orangnye macam mane
nak cakap dengan pompuan pun payah
tapi tu lah..aku ni suke imagine yang bukan bukan
last last aku yang sakit hati haha
tu zaman bercinta lah..skang ni takde dah rasanya

tapi kan..ikutkan aku lagi la buat perangai yang boleh mengundang kejelesan laki aku
tapi die cool je weyyy..tak paham aku
betul betul understanding ni..ke tak syg aku haha tengok pk yang bukan bukan

agaknye die pk tu semua colleague aku je kot..sebab tu die tak jeles tak tentu pasal
lagipun aku memang dok cerita kat die ape yang aku wat
makan dengan diorang ke..pegi function sama ke..semua lah tak tinggal satu pun
sebab tu ritu engineer aku datang amik aku kat umah pun syg rilek je
cer die yang buat gitu..oh harus la aku meroyan weiiii hahaha well ;)

tu la kan..Allah ni Maha Adil
Dia akan pasangkan kita dengan pasangan yang tak same perangainya
kelebihan/kekurangan kita bila digandingan dengan kelebihan/kekurangan pasangan kita maka jadilah kita pasangan yang insyaAllah serasi
contohnya
aku kuat jeles..syg cool
aku panas..syg cool jugak
aku malas..syg rajin (lepas kawen baru tau ni huhu)
aku suka membazir..syg jimat cermat orangnya
aku banyak cakap..syg pendiam

ish pe semua yang buruk buruk aku je nih haha
tak kesah lah..tapi tu lah nak cerita..masing masing ade kelebihan kekurangan
kita kena la terima seadanya
kalau dua dua kuat jeles dua dua malas nak jadi ape plak kan
so syukurlah dengan ape yang kita ade pada hari ni

ni mood pakai jubah kot ni berceramah di pagi jumaat ;)
salam jumaat untuk semua ;)

3 comments:

  1. betul tu,kita ni selalu pk bukan2,org lelaki cool je hehe...

    yg penting,terimalah pasangan kita seadanya =)

    ReplyDelete
  2. tu la.last2 kita yg sakit hati diorg rilek je huhu

    ReplyDelete
  3. Yer aku pon sgt setuju sama kamu!! Kita serupa lah!! Cuma bab jeles2 tu je tak sama.. ceywahh bleh jd ustazah manisnye kurma ituuuuuuu!! Huhu

    ReplyDelete